Sociální síť Twitter se přidává k Facebooku a Googlu zákazem reklam na kryptoměny. Přesný termín, od kdy bude zákaz platit, zatím není známý. Facebook reklamy tohoto typu zakázal v únoru, Google uvedl, že je plánuje omezit tento měsíc. Důvod, proč se tyto tři společnosti odhodlaly k omezení měn, jako je bitcoin, je pochopitelný. Investice do digitálních měn v sobě skrývá rizika obrovských ztrát. Kurzy bitcoinu v nedávné době prudce vyletěly nahoru a nalákaly další a další investory. Krátce poté ovšem přišel pro změnu prudký propad, a tito „nárazoví nákupčí“ rázem vše ztratili.
Zákaz bude zahrnovat reklamu na primární nabídku mincí (ICO), crowdfunding, tedy způsob získávání peněz přes malé částky od drobných dárců, který bude využívat vytváření kryptomincí, ale také prodej samotných kryptoměn a nabídku služeb tzv. kryptopeněženek. Ty slouží k ukládání, odesílání a přijímání digitálních měn. Zveřejňovat reklamu nebudou smět také burzy s kryptoměnami, až na omezené výjimky.
Regulátoři posilují varování před bitcoinem a dalšími virtuálními měnami. Upozorňují, že jsou vysoce spekulativní, některé by mohly být podvodné a že investoři by se měli připravit i na to, že o vše přijdou. Skupina 20 největších ekonomik světa G20 se však minulý týden nedokázala dohodnout na dohledu nad kryptoměnami a rizika spojená s investicemi do pochybných virtuálních hodnot stále existují.